Vår-värme.

Helt lovely väder idag,
Det var så varmt så bikinin blev invigd för i år, bara stek på balkongen med good music på och njuta.
Bättre kan det inte bli en onsdag som denna.

Ikväll är det fotbollsträning ska bli skönt och röra på sig, på tal om rörelse, min springrunda har blivit dubbelt så lång som den var från början, verkligen pepp att kunna springa samma långa runda två gånger i rad utan vila. Underbart.
Midnattsloppet här kommer jag!
Snart får jag också mina nya löparskor och Nike+ Sportkit. Ska bli väldigt pepp att springa när man vet hur långt man springer och hur snabbt... + ett par nya löparskor är inte helt fel.

Dagens bästa: Solen steker

Dagens sämsta: Att jag verkligen måste diska idag, inga undantag,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0