Broken inside

Jag och Sandra åker till Finland imorgon,
Dig har jag inte träffat på tu man hand sen vi kom hem från Öland. Jag är så ledsen inombords att jag vet inte vad jag ska göra. Du förstår inte att jag kommer sakna dig massor, det känns som om de kvittar för dig. Hur ska jag förklara för dig att jag vill inte vara med dig om du verkligen inte vill vara med mig. Att jag vill att du visar lite intiativ att du vill vara med mig. Jag försöker i alla fall. Känns så deprimerande att jag mår såhär när vi åker till Finland imorgon och detta ska endå bli så kul. Men de enda jag tänker på är varför du inte kan lägga ner din stolthet för en liten stund och visa dina känslor för mig. Jag säger i alla fall till dig hur jag känner.
Men du kan inte vara sur för att jag umgås med mina vänner en kväll när du endå gör något annat. I så fall kan du i alla fall säga de så jag vet de. Men som vanligt är det jag som tar sådant här hårdast.

På tal om något helt annat, Sandra och jag var på Tellus i Nyköping igår och så kul har jag inte haft på länge, Sandra i ditt umgänge mår jag som bäst just nu. Det kan låta hårt men de är sant. Du vill i alla fall verkligen vara med mig... Tack för denna kväll alla ni som var med.

Imorgon åker vi som sagt till Finland så en vecka blir vi borta. Jag hoppas veckan som kommer bjuder på gladare överraskningar än den veckan som varit.

//anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0