Nedränkningen har börjat

Nedräkningen har börjat!
Nu är det 12 Dagar kvar till fyra härliga veckor semester, detta ser jag verkligen fram emot.
Första veckan åker Malte och jag till Öland en vecka, detta kommer bli helt underbart. Jag hoppas på sol och värme denna vecka. Finns inget bättre än att ligga och steka på stranden på Öland en härlig sommardag och sedan senare på kvällen gå kvällspromenader och bara njuta av varandras sällskap och fundera på livssituationen. Kärleken kommer vara i centrum denna vecka. En vecka blir vi borta.
Sedan är det 33 Dagar kvar till Sandra och jag lämnar Sveriges gränser och åker till Finland en vecka. Bara du och jag på våran egna semester tillsammans. Då ska vi äntligen få träffa farmor + alla andra släktingar som vi inte träffat på ca 5 år. Man kan säga att vi är efterlängtade i Finland. Senast vi var och träffade Farmor tillsammans kan vi inte varit mer än 10 år, så hon kommer bli galet glad. Känns så underbart att få göra någon så glad, man blir helt lycklig inombord.
Känns så vuxet att åka till Finland helt själv utan någon som tar hand om oss, nästan lite läskigt att vara på okänd mark och på egen hand men ändå är det så bekant, alla somrar vi spenderat i Finland med släktingarna under barndomen, och alla platser man har skapat dem flesta barndomsminnerna på, man kommer känna igen sig och minnas med glädje och lycka.
Denna resa kommer vi bara njuta av alla minnen som kommer ge oss så mycket glädje och lycka...
Resterande två veckor av semestern kommer jag bara njuta och göra saker som faller mig in just för stunden. Ingen stress och inga måsten. Lovely.

Imorgon kommer Sandra på besök, beroende på vädret får vi se vad vi gör. Något hittar vi ALLTID på.
Imorgon åker också Mamma, Pappa, Niklas och Paulina till Finland, och jag blir kvarlämnad som hund och kattvakt igen. Hoppas på bättre väder så kanske man kan vara vid stugan mycket skulle vara lovely.
Jag måste göra mig av med mina sköldpaddor någon dag också. Någon som vill ha?? dessa är bortskänkes. Hör av dig bara så får du dem.
Tack för mig
// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0