Öland avklarat, nu ser jag fram emot Finland.

Då var en vecka på Öland avklarad. Veckan som var har varit helt underbar. Med växlande väder och underbara sommar kvällar med världens bästa sällskap i högsta grad. "När man åker över Ölandsbron, då vet man att det är semester".
En kväll tillbringade vi i Byxelkrok och lyssnade på Governor Andy som by the way hade en spelning över mina förväntningar. Det är inte ofta man får stå en meter på dansgolvet från artisten och följa dennes uppträdande. Good feelnings.
Det blev många familjemiddagar denna vecka också med ännu mer underbart sällskap. Bättre sällskap får man leta efter.
Många kvällar i Byxelkrok hamnen med kvällssol och en mjukglass i handen och din hand i den andra. Always.
Dagarna tillbringades så gott det gick i solen, pågrund av att hälften av tiden var det ju endå mulet, så den lilla chans till sol man fick, så åkte kläderna av till bikini på tre snabba.
Helt klart en lyckad vecka.

Nu är man hemma igen och nu har nedräkningen börjat till Sandras och min resa till Finland i en vecka.
Nu är det kvar 11 Dagar tills vi reser. Det är inte långt borta nu, och jag har nog ältat det men det går inte att få bort från tankarna. Jag är inte så nervös än men ju mer det närmar sig ju mer känns det i hela kroppen. Ett helt eget äventyr för oss själva. Till det vi saknar och längtar efter mest.

Semester is Wonderful!

// Anna'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0