Mitt klänning-behov

Igår beställde jag en klänning igen..
Denna underbara från Nelly.com. Att köpa klänningar för mig är inte längre en "lyxvara" utan ett stort behov. Nästan ett sjukligt behov tycker mina närmaste allafall. Men jag blev bara tvungen när jag såg denna. Lovely thing, come to me.

Ikväll blir de ingen träning men det blir en springtur i allafall,
På fredag tar min underbara kusin Sandra studenten och jag är så otroligt nöjd över vad jag har lyckats hitta till henne, vill ha den själv, nej nu ska jag inte avslöja något du får se på fredag Sandra.
Det ska bli så mysigt att få se dig ta studenten äntligen, vi började resan till detta samtidigt men jag var lite snabbare än dig men nu är det din tur och jag kommer vara där och fälla minst en tår för detta underbara ting. Du har varit riktigt duktig och jag är riktigt stolt över dig.


Heippa
// annA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0