Ge mig sommarsol,

Ge mej sommarsol, så otroligt trött på vinter nu att jag har tappat orken för att göra något alls, städning borde göras här hemma men det finns ingen lust eller ork till detta.

det känns som om jag har gått i dvala och bara gör de jag verligen måste (t.ex. gå till jobbet) utöver de så har jag ingen lust med något alls.

skulle behöva ett uppvaknade ur detta hemska humör och orklösa sätt att vara,

jag bara längtar till sommaren när garderoben äntligen fylls av nya söta klänningar, nya underbara skor, och ett förråd av shorts och linnen som egentligen är det enda du behöver i sommar, ha på sej så ytterst lite som möjligt och visa mer hud.

Väntar här i detta tillstånd tills sommarsolen kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0