Jag mår bättre än förväntat

Livet känns mycket enklare nu än senast jag skrev.
Känns stadigare på något sätt, men frågan dyker upp i huvudet ca 60% av tiden "kan jag verkligen lita på dig?".
Men det är bara ignorera och leva med det. Det finns inte så mycket mer att göra.

Jag fyller hela 20år om 16 dagar. Om planerna går som jag önskar så blir det lite party på krogen för att fira med tjejerna och sedan söndagsfika med familjen.
20 år än en viktig ålder, en milstolpe, nya förhoppningar på livet, förhoppningsvis bättre förnuft och bättre prioriteringar. Jag vill fira denna viktiga dag med bara underbara vänner. Min 18-årsdag kan inte beskrivas i ord hur glad jag var då. 2 År har gått och jag vill uppleva detta igen med både gamla och nya vänner, hoppas på en ännu bättre dag än 18-årsdagen blev.  Jag har köpt en liten födelsedags present till mig själv. Och kan ni gissa vad de är?? Ja, juste ännu en klänning från Nelly.



//anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0