Nu är det nära.

På söndag då åker vi till Tallin helt underbart. Martina, Sandra och jag. Jag längtar så otroligt mycket att få komma bort lite och bara vara med dem bästa. Denna resa är till Martina för att du fyllde 20 år. En resa som vi aldrig kommer glömma.

Jag har bestämt mig och på tisdag ska jag börja tatuera axeln för fullt. Äntligen har jag bestämt mig för ett motiv som jag vet att jag inte kommer tröttna på eller bli missnöjd med. Det kommer göra ont, men det kommer vara värt det helt klart.

Dagarna flyter på ,jobbar och sliter kommer hem på kvällarna och njuter av ditt sällskap.
Ibland undrar jag hur man kan fästa sig vid vissa personer så otroligt mycket, och andra personer klarar man inte ens att vara i samma rum som.
Vid dig är jag fast och jag är så glad och lycklig över det vi faktiskt har. Hur jag känner mig så otroligt trygg med dig när det gäller allt. För ett tag sen pratade jag om att trygghet är otroligt viktigt, och jag har inte riktigt kännt denna trygghet med dig tidigare men idag så skulle jag inget hellre än att ligga i din famn i en evighet bara för att jag visste att du skulle ta hand om mig och skydda mig om jag gjorde det samma för dig... Du ger mig allt jag vill ha och behöver.

Lycklig Lycklig och enbart lycklig.



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0