One last breath.

Jahapp då var semestern slut om 4 dagar. Har varit tre underbara semester veckor med inga måsten, bara sådant jag har velat göra. Varför kan de inte alltid vara såhär?
Jag börjar få lite ont i magen för att gå tillbaka till jobbet på tisdag, jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, för innan jag gick på semester var de ju inte direkt så bra, men man vet ju aldrig om de har blivit bättre. Man kan ju alltid hoppas.

---

Flera dagar nu har jag tänkt på dig och hur du har de där du än är, du finns ju alltid i tankarna men just dessa dagar har du varit där väldigt ofta. Det är snart 3 månader sedan du lämnade oss. Ibland undrar jag var du är just idag, hur du mår och om du ser de vi gör om dagarna. Det är en tomhet i kroppen som inte går att beskriva, som kanske inte ska beskrivas heller för den är just alla våran egens tomhet och alla känner vi olika men en sak är säker alla saknar vi dig.

---



- Du har mitt hjärta i din famn -

//a.jylhä 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0