Känslorna får vandra fritt.

Jag börjar med att berätta att jag är i full gång och flyttar in i nya lägenheten, de börjar ordna upp sig i lägenheten nu. De enda som saknas i lägenheten i dagens läge är sängen, så den ska vi hämta idag.

I fredags vart det krogen med vänner och bekanta, underbar kväll det är inte många kvällar på senaste tiden som man har kollat på klockan för första gången under hela kvällen när den är 01.45 och det är snart dags för hemgång. Mycket uppskattning hela kvällen igenom.
När du är glad så blir jag glad.
Hemgång med en pizza i famnen i kylan med den man tycker om är; oslagbart.

De senaste dagarna nu har jag känt mig smått hopplös och lite ledsen. Men jag vet inte riktigt varför. Det är nog inget speciellt utan att det bara är några sådana hopplösa dagar. Jag saknar min V i l i j a m  otroligt mycket. Någon som är med en när man fixar och donar i hemmet hela tiden.

Denna närheten känns så felfri.



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0