S n o w b o a r d i n g

Idag har man blivit ägare till en snowboard. Visst kan möjligtvis vara ett impulsköp för jag har inte riktigt åkt sådär jättemycket snowboard tidigare. Men det betyder ju inte att jag inte skulle göra de nu när jag äger en helt egen. Men den var otroligt billig så om det är så att jag inte kommer åka så mycket så kommer det vara en otroligt snygg pryl. P r y l g a l n i n g  it's me.

Vinterrean på är gång och det finns otroligt mycket roligt att göra i butiken just nu. Bygga om och hänga om.
Fick till och med hem mina "backdrops" från vinterns Everest shop, har ej testat än hur de kommer se ut i lägenheten men antar att de kommer se bra ut. N i c e .  Bilder kommer.

Här är snowboarden;




//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0