Mys, mys och ännu mer mys.

Vilken dag det varit. Jobbat och stått i sedan hem och bada, simmade så långt ut att jag nästan blev rädd när jag skulle tillbaka, sedan hem och bara mysa med hund & katt en stund. Sedan träffa Sandra och Kalle. Haft en mysig kväll med dessa två, synd bara att man somnade 5 minuter in i filmen och sov hela filmen, men vaknade av ett mysigt sms, och nu ligger jag här i sängen och ska försöka sova nu när jag har powernappat och är tok-pigg igen. Tur att man har sovmorgon imorgon då.

Jag vill bara träffa dig, krama dig. Det bara myser i kroppen och denna närheten är saknad från dig. Det kryper tätt in under skinnet och gör mig glad.

Imorgon ska jag tvätta bilen och fika med pappa som firar 5 år. Du är så otroligt duktig pappa och jag vet att det alltid inte har varit lätt men som dotter så är jag väldigt stolt över dig just nu.

Lycka är att minnas gårdagen, drömma om morgondagen och leva idag.



(Kollade på denna bild häromdagen och kände mig otroligt glad och mindes tillbaka, och bara log)

//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0