Tobias

Jag finner inga ord, det kom som en chock de där samtalet igår kväll, jag trodde inte de var sant, sedan stod det överallt, min första tanke var Sandra.
Jag grät hela kvällen natten och hela denna dag med. Men jag kan riktigt inte tro att det är sant endå, det känns så otroligt overkligt. Sorgen i mitt hjärta är overklig sedan funderar jag på om jag mår såhär då vill jag inte ens tänka på hur hemskt Sandra, mor och far mår. Jag fattar det inte, inte alls. Du kommer alltid bli ihågkommen som en underbar bror, son och vän. Du har gjort ett intryck på denna värld och omgivning utan dess like.

Jag var vid olyckplatsen idag och ju närmare jag närmade mig ju mer skakig blev jag, jag såg inte Sandra och blev rädd har hon redan gått, men nej så fort jag såg henne, fick bara se henne så blev jag lugn igen. Men jag har nog aldrig kramat någon så hårt som jag gjorde just då, innan jag ens mött din blick så visste jag att jag kommer alltid ta hand om dig gumman och jag finns alltid här för dig. Bara få höra dina andetag så nära kändes lugnande, känna dina och mina snyfningar varva varandra kändes hemskt. Jag har nog aldrig någonsin i mitt liv kännt mig så behövd av just dig som jag gör just nu. Aldrig någonsin känt mig så ledsen och tom. Tobias var en underbar bror för dig Sandra, han fanns alltid där för dig, pekade du så visste du att han aldrig någonsin skulle svika dig.
Jag kan inte i ord förklara hur ledsen jag är. Hur ledsna vi alla är. Mina tankar går väldigt mycket till Sandra, mor och far just nu. Ingen har det lätt just nu men det går nog inte att finna ord till hur svårt det måste kännas. Jag blir ledsen så fort jag tänker på det och i sånna här sammanhang så måste vi hålla ihop alla. Familj som vänner.
Tobias var en underbar själ som finns i minnet på dem flesta, kommer alltid finnas i minnet, han kommer aldrig försvinna, någonsin...
Vila i frid min kusin.

//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Konny o Nettan (Jonathan's mamma och pappa)

Våra tankar finns hos er. Ta hand om varandra, krama varandra.

2010-06-02 @ 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0