Underbara måndag.

Vilket väder det varit idag! Vaknade tidigt och åt frukost med M, sedan gick vi ner på gården i solen med Sandra och Emelie. Myste lite där och lärde mig åka longboard. Sedan vidare till Oxelösund och sola ännu mer och vara ute i detta väder. När jag väl kom hem så såg jag mig själv i spegeln och usch jag har bränt mig tok mycket i solen. På kinderna, på halva armarna, halva bröstet och ena axeln ser jag ut som en röd tomat. Jag ser inte klok ut. Men vad ska man göra är man solgalen så är man.

Jag är så otroligt glad med dig just nu, jag inser i detta läge att ingen annan kan vara bättre för mig än du. Jag tänker på dig mer än halva dagen. Drömmer mig bort och lämnar verkligheten för en stund bara för att få inse hur lycklig jag är. Tiden jag spenderar med dig är underbar.



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0