Feather

Idag har vi varit på sportakademin 2010 med jobbet. Och gud vad jag längtar till snön nu så man kan få börja röra på sig i backen. Dagen flöt på i hyfsad takt men på eftermiddagen kändes de som om huvudet skulle sprängas av all info man fick från alla leverantörer. Dessotom fick vi en limeted edition mössa från Kask som enbart var framtagen till dem som var på denna tillställning.
Men såklart har jag lyckats få mig en favorit för denna vintern ( jag som hoppats på att denna vintern inte skulle bli lika dyr som förra men ikke) och jag kommer med stor sannolikhet att skaffa denna bräda till vinterns "backåkning".
Låt mig få presentera Burtons snowboard "Feather". Det är en "rocker-bräda" som innebär att den naturligt flexar uppåt istället för nedåt. Junkyard skriver om brädan "Tyckte du att det var svårt att lära sig åka första gången du prova? Då åkte du garanterat INTE på en Feather." dessutom skriver dem "Mer hjälp än såhär så klassas det som doping.". Jag som sagt hade ganska svårt för mig att lära mig att åka förra vintern på min Head bräda så jag tänkte allt testa denna "rockerstrend" och se om det verkligen fungerar för mig som fortfarande är en otrolig nybörjare.
Men då har jag ett dilemma jag har ju velat tatuera mig igen nu och har redan i stort sett ritat upp tatueringen jag vill ha och bestämt mig för var jag dessutom ska ha den också och detta kommer kosta ungefär i stora drag lika mycket som denna bräda. Då är frågan ska man köpa snowboard nu i vinter och vänta med tatueringen till våren eller ska man tatuera sig och skita i brädan?

 Burton "Feather"


//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Danne

kör på Brädan såklart!!!

2010-10-17 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0