Ensam hemma

Idag är jag ensam hemma hela kvällen och natten. Än så länge har jag fördrivit tiden med att laga en jättegod middag (för en gång skull fast jag är ensam hemma), nu sitter jag och fixar bilderna från Järvsö i helgen och kände att jag behövde en liten paus.
För att blogga lite plus att kolla på lite kläder på Nelly.com

Jag ska försöka sammanfatta helgen så gott de går. Sedan kommer de bilder när de är klara. Men för stunden så får ni bara läsa helt enkelt.
Jag följde med Sandra & Martina till Järvsö för första gången. Jag kan ärligt säga att detta kan vara en av de roligaste upplevelserna jag gjort.
Vi åkte i fredags efter jobbet och var framme lite för sent på kvällen, men de hindrade inte för att ta några glas vin med pojkarna där uppe. Kvällen blev ganska ung för vi skulle upp tidigt nästkommande morgon.
Lördag morgon vaknade vi för tidigt och tog den första ölen klockan halv nio. Vi skulle ju ut och åka skoter hela dagen. Det blev galet bra sällskap, massor av öl, blöta fötter och en underbar upplevelse.
På kvällen blev det ännu mer vin och så testade vi på utelivet där uppe. Jag kan säga att jag är imponerad, bra drag och roligt var det.
Så bra att jag vaknade söndag morgon nästan utan röst, jag lät som en "gammal wiskey kärring". Jag får skylla på att man har hörselkåpor på när man åker skoter så man måste skrika till varandra när man ska säga något eller så kan de vara för att man haft en bassäng i skorna halva dagen (får skylla mig själv när man har på sig ett par Nike Air Force One gympadojjor i en meter hög snö) och sedan på kvällen går man på krogen hyfsat lättklädd för att vara 2 april.
Söndag åkte vi hem.
Galet bra helg och jag är otroligt glad att mina två änglar tog mig med sig när de åkte. Kändes som om detta var just de jag behövde för att få ny kraft till allt.

Nu ska jag fortsätta med bilderna och förhoppningsvis bli klar med dessa ikväll så ni får se våran helg i bilder också.



//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0