Städ söndag

Ja, idag har vi verkligen städat här hemma de behövdes verkligen, de var så illa att dammråttorna hoppade på oss när vi gick förbi och det fanns mer kläder i tvättkorgen än i våra garderober.
Dessutom gjorde jag om här hemma för inte allt för länge sedan, lägger upp lite bilder på de.

Igår fyllde min kära mor år, så vi var och fikade där idag, och påvägen hem skulle vi tanka och köpa snus. Jag blir bara så glad för killen på macken kommer alltid ihåg mig vare sig jag var senast där för ett år sen eller förra veckan han är alltid så otroligt trevlig och rolig. Det är service de när någon kommer ihåg en fast man inte var där förrän för ett år sen senast.

Fredags ja vad ska jag säga, de var kärleksfest och jag var otroligt glad. Hade riktigt roligt, kvällen gick så otroligt fort när vi kommit till förfesten så var de nästan som om vi lämnade den dírekt och det vart utgång.
Kvällen flöt på. De var en sådan kväll då man inte kollade på klockan en enda gång förrän klockan vart två och man skulle gå hem. Mycket kan bero på att jag var ganska berusad och inte brydde mig så mycket om tiden.
Tänkte på en kväll jag inte tänkt på, på väldigt länge och det blev ett samtal om denna kväll också. Jag kan säga att lite dåligt samvete för denna kväll har jag än idag men de gick ju bra endå.
Jag var så berusad att jag inte kunde gå i högklackat utan fick byta till mina "gå hem skor" redan innan vi ens kommit in på krogen.
Jag dansade så jag fick ont i fötterna och jag tog för mycket kort som jag dagen efter tänkte hur fan såg jag ut egentligen.
Jag åt upp andras mat på vägen hem för att jag inte orkade köpa eget.
Vi frös på vägen hem och jag la mig i sängen och det bara snurrade.
Dagen efter undrade jag vad var det som hände igår egentligen?


(Vardagsrum)


(Vardagsrum)


(Vardagsrum)



(Hallen)

//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0