Sömnlös

En puss gör en alltid glad.

I brist på annat så tänkte jag svara på dessa 12 ointressanta frågorna, för att kanske kunna somna efter de.
Vad ska du göra när våren kommer? - Åka till Island i en vecka, och njuta av den underbara atmosfären och plåta naturen runt omkring i mängder, vill du följa med?

Sommarplaner: -Kom med förslag jag vill göra något stort och annorlunda.

Hur många kuddar sover du med? -2 Kingsize kuddar och två i normal storlek.

vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? -Grannens balkong.

vad köpte du senast? -iPhone 4s, som fungerar kasst med Tele2

Har du något husdjur? -En katt, Travis, 5 månader gammal.

Är du en bra partner? -Ibland, men när de väl gäller kan jag ärligt säga att jag är en av de bättre, minus är väl att jag kan vara rätt så bitter. Men för det mesta är jag otroligt kärleksfull och underbar.

Har du varit kär? - Ja,

Är du vän med grannarna? -Kan man säga att man är vän om man kollat genom hållet i ytterdörren när de kommer i trappuppgången, och man hör alla deras konversationer?

Föredrar du att ge eller få något? -Både och beroende på situation, ger hellre men när jag förtjänar de så vill jag väldigt gärna få något också.

Beskriv dig själv med tre ord: Galen, hopplös och underbar

Bästa känslan? -Att vara nykär. Känna den där känslan då de bara pirrar i hela kroppen dygnet runt. Allt är så spännande och nytt.

Låt som just nu spelas mer än en gång om dagen? - Adele - Someone like you





//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0