Semesterns sista dagar

Ja, tyvärr är det så och de känns väldigt tråkigt för jag känner verkligen inte att jag vill gå tillbaka till vardagen.
Det har varit två helt galna veckor hitills och det är en vecka kvar bara.
Denna veckan är nog den tristaste på ett sätt för nu är de dags att flytta igen.
Har packat alla saker än så länge men sen är de bara de att de måste till lägenhet 2 också och det är inte de roligaste.
De som känner mig vet ju att jag inte direkt är den personen som ber om hjälp heller i första taget. Men den här gången kommer jag nog behöva de för jag kan inte lösa de själv tyvärr. Jag avskyr att vara beroende av andra, jag är en person som är självgående och gör de mesta själv. Och trivs otroligt bra med detta.
Lägenheten är otroligt fin och stor. 70 kvm för mig själv är inte fy och skam. Fast de helt klart bästa är att det finns badkar. Jag älskar att bada! Gaah.

Jag tänker verkligen mycket på hur de känns utan dig, ibland blir jag väldigt ledsen och nere än. Men sen tänker jag att vi har en otroligt bra relation just nu som jag aldrig någonsin skulle vilja förstöra. Att umgås med dig kortare stunder är helt enkelt de ultimata och bästa, inte känna någon press. Utan jag vet bara att du känner mig bättre än de flesta. Och ja jag är en väldigt svår person att greppa precis som du.
Något som vi båda har gemensamt av de lilla.
Du finns alltid i mitt hjärta inte som en partner längre, men som en bästa vän när de känns tungt.

En vecka kvar och jag ska göra denna veckan till en av de bättre, challenge accepted.


(Tagit bilden av syster)

//a.jylhä






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0