Garderob rensning

Ja de här inlägget passar väl ganska bra efter det förra då jag släppte bomben om att jag äger hela 71 klänningar.
Ja nu har jag rensat mina garderober och lådor lite och det blev en liten hög. Och då är frågan vad ska jag göra med dessa kläder?
Jag tror nog jag lägger ut plaggen på Tradera och sedan därefter får jag se hur stort intresset är för en shoppingkväll och säljer av resten här hemma med massa goa tjejer och kanske några glas vin. Hur stort är intresset för det förresten? Att komma hem till mig en kväll och köpa lite kläder till otroliga vrakpriser och dricka lite vin och mysa?? Någon som är intresserad?
Det är lite blandade saker, vissa är använda mer än andra men de mesta är inte använt överhuvudtaget och ytterst lite. Det är allt från tröjor till bikinisar som jag köpt och aldrig använt. Klänningar som jag känner bara tar plats i garderoben. Dessutom tänkte jag gå igenom mina skor och rensa dem från det jag känner är sådant jag inte använder och någon annan skulle säkert ha större glädje av dessa. Sedan finns det ju såklart massa vårjackor, mycket passade nu när våren snart är här. Priserna skulle vara från 20-50 kr.
Hur stort är intresset egentligen för de här?


(Den här högen är det än så länge och då har jag inte gått igenom
det i källaren än)

//a.jylhä

Kommentarer
Postat av: ina

Tycker att det låter som en toppen idé!! :)

2011-03-10 @ 05:48:05
Postat av: Emma

i'll be there! :)

2011-03-11 @ 13:29:33
URL: http://emmaposse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0