Jag är inte bitter för de

Ja då är faktum att de inte går att laga min dator, så jag får köpa en ny.
Jag är inte bitter för de för de blir inte vilken PC som helst utan de blir en MacBook Pro. Borde egentligen redan ha köpt MacBook när jag köpte PC:n för ett år sen men då tillät inte plånboken de.
Men nu så när skatteåterbäringen kommer så tillåter plånboken till de gott och väl.
Ska bli med MacBook nästa månad alltså. Great.

Gårdagskvällen var väldigt spännande, börjar med mys och fest hemma hos Posses mamma. Kvällen var bra, väldigt bra.
Jag har sagt de förr och nu säger jag de igen, ibland kan de finnas sådana kvällar då hemresan vart roligare än hela kvällen.
Jag och Emma promenerade hem och vi pratade, fick gratis korv, frös, skrattade, fick ut vad som tryckte våra hjärtan och pratade ännu mer. De tog oss två timmar att ta oss från Rosenkälla till Högbrunn.
Så jäkla skönt att bara få prata av sig och inse att man inte var ensam om vissa åsikter.
Njuter av denna stunden en liten stund till.
Dessutom ni vet när man kliver in genom ytterdörren och känner innan men kom in att så onykter är jag ju inte, så fort du ska börja ta av dig skona känner du att jag tar tillbaka de där om att jag inte var onykter för du försöker vara så tyst som möjligt men du väsnas bara mer. Jag klev in genom dörren och slog i spegeln, skulle tvätta bort sminken och välte ner alla diverse saker som stod på handfatskanten och slog i skåpen när jag skulle äta en nattmacka.
Lyckad kväll helt enkelt.

Här kommer en film som jag vill visa som Martin gjort efter att vi var vid Lugnet och körde cross förra helgen.
Se på den och bara njut.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150164782753951&comments
//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0