2011.11.06


Nu är inspirationen äntligen kommit till mig och jag känner att idéerna bara fightas om att få vara först.
Idag är första dagen på två veckor som jag kände att jag verkligen hade tid att ta tag i mitt liv här hemma.
Det har verkligen sett ut som tredje världskriget under en längre tid nu. Och alla inspirations ideér har inte riktigt blivit satta i centrum och då har de blivit så att jag glömt många av ideérna.
Men nu så. Det startade med i fredags då jag ställde upp min kamera på stativet och började fota.
Ideén var att ta en bild på mig själv där endast översta kanten på trosorna syntes och sedan kapas bilden vid hakan.
Se bild nedan.


Ikväll är jag hemma ensam men min Travis och jag känner att detta behövs då det var väldigt länge sen. Och jag tror kraken uppskattar de otroligt mycket med då han ligger här brevid mig och bara sover.
Frågan är om man ska orka gå till affären och köpa godis eller om jag kanske ska skita i de?
Är de värt de?
Vad vill jag ha i så fall?

//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0