Pyssel

Denna dagen har inte varit min förrän jag kom hem. Jag har diskat och städat i köket. Sedan vart jag så rastlös att jag äntligen tog tag i mitt "ram" projekt. Jag framkallade bilder för ett tag sen och de har bara legat men nu kom jag äntligen på vad jag skulle göra med de. Se bild nedan. Fin?
Enkel att göra? -ja.
Hitta en ram med plats för flera små bilder, kolla bilder på nätet (detta gjorde jag) eller plåta själv. Hitta gärna ett samband med bilderna så de passar ihop i en stor ram. Skriv ut/framkalla de och sedan är det bara att börja klippa och klistra. Och wola, så blir de en jättefin och personlig tavla.
Nu ligger jag och väntar på att filmen "How to be" ska bli klar så vi kan gå och lägga oss i sängen och försöka sova.
Godnatt världen, Hej drömmarnas värld.
//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0