Födelsedagen

Väl framme i Malmö, och jag ligger här i sängen på hotellrummet och bara pustar ut lite innan vi ska iväg igen på middag. Man blir rätt sliten att sitta på en buss en hel dag men de har varit riktigt spännande och lärorikt att besöka butikerna plus få inspektera de, kändes lite som man saknade jobbet när man jobbade i butik då man gjorde detta veckovis.
Det kliade lite i fingrarna kan man säga när man såg något som var fel eller som man bara ville rätta till.

Sedan så är de ju såklart min födelsedag också och det känns lite ovanligt att vara hemifrån på just denna dag, men sen tänker jag också vad spelar de egentligen för roll då det egentligen bara är en helt vanlig dag då man kanske får lite mer extra uppskattning från de man håller nära.
Jag uppskattar verkligen alla fina ord och fina gratulationer från alla som betyder något för mig. Lite tråkigt att inte få träffa er en dag som denna bara men de gör inget jag lovar att bjuda på världens godaste smörgåstårta på söndag för att väga upp de att jag inte ens är hemma på min födelsedag.
Ni vet vilka ni är och ni betyder otroligt mycket för mig. Jag kanske inte säger de så ofta men jag försöker visa de så ofta jag bara kan för att jag vet att det uppskattas.

Nej nu måste jag snygga till mig efter en dag på bussen de är ju trots allt min speciella dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0