Punkt

Inte ens Capten America kan muntra upp mig.
Fan känns som att den här helgen inte kommer bli så lyckad. Har ingen lust till något alls längre, känner mig bara less och rätt trött på att vara osäker mest hela tiden.
Att inte vissa människor kan förstå fast man säger de i stort sett rakt ut, inte ens då, betyder de att de inte vill förstå?
Att de förstår men ignorerar,?
Jag vet inte och jag tröttnar då, fan om inte någon kan ge mig stöd när jsg behöver de vad är det för mening då?
Jag hade sett fram emot de, men sen finns de människor som verkar se de på ett helt annat sätt, typ som att de kvittar, kul start på helgen va?!
Nog sagt, hoppas på mer uppskattning imorgon, tänker inte be om de rakt ut en gång till, jag vill att de kommer från hjärtat, och enbart hjärtat för jag märker direkt när de inte gör de, då skiter jag i de hellre för jag blir så jäkla osäker.
Känner mig rätt ouppskattad just nu bara och kände att jag behövde skriva av mig,
Jag tänker inte hoppas på någon eller något mer, de blir bara fail i slutändan iallafall känns de som...

//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0