Julafton?

Ja, julafton idag då, har varit hos mamma i 2h och har redan tröttnat.
Alla pratar om att julen är så sjukt mysig och allt runt omkring, men de folk glömmer bort är de människorna här i världen som inte tycker om julen, som inte har så bra minnen från julen. Som tycker julen är en misär som får alla minnen att grävas upp igen.
De jag avskyr mest med julen är att man inte får vara en snutt nere på julafton, nej du måste vara överlycklig, det är ju jul eller?!
Så trött på att tjat, ge mig julmat sen är jag nöjd och jag kommet inte vara överlycklig som de förväntas, var glad för att jag ens är här och försöker.
De kan vara att man är lite avundsjuk på alla de här familjerna som är så otroligt "nära" varandra, självklart är jag det. Och man får höra hit och dit men man gör julen till de man vill. Men tänk om man inte vill fira julen, tänk om man bara vill glömma denna dag? Jaja jag ska sluta tjata kände bara att jag behövde skriva av mig mina tankar.
Nästa jul åker jag utomlands så kan jag njuta på riktigt utan att behöva vara på ett visst sätt.
God jävla jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0