Mitt sovrum

Äntligen har jag satt upp min väggdekor i sovrummet.
Så här fint blev de. (se bild nedan)
Sedan fick jag ett tips om att sätta en ram runt texten. Så jag ska nog till öppen hand i helgen och kolla om jag hittar en gammeldags ram i grått eller svart.

När jag kom hem idag så hade jag fått ett paket från H&M som jag dessutom glömt bort att jag beställt.
Men de är en rätt komisk historia.
I lördags var jag och handlade på H&M och köpte ett par svarta byxor,
Vad tror ni låg i paketet idag då när jag kom hem? Jo ett par precis likadana som jag köpte i lördags på H&M!
Till saken hör att de finns ju en del svarta helt enkla byxor på H&M, men hur stor är chansen att jag beställer ett par byxor, glömmer bort att jag beställt de och köper ett par likadana i butik 2 dagar innan paketet kommer hem?
Typiskt, Gaah!
Så de blir att skicka tillbaka byxorna. Men jag beställde en jättefin vit blus också, denna behåller jag.

Känslan jag har är som nykär, allt är fantastiskt och underbart. De känns lite som jag svävar på rosa moln. Livet känns så mycket enklare. Framtiden känns så mycket ljusare och det känns som en helt ny början.
Början på något nytt och spännande.
My heart is freaking out until i will hold your hand in mine. I need you and I will never leave you. My heart is freaking out.

//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0