2012.01.22

Söndag den 22 Januari och jag har inte gjort ett dugg idag,
Det är så otroligt enkelt att bara somna om igen när katten ligger brevid och myser, ännu en helg då jag skulle ha gjort massor men har inte orkat. Utan har hellre prioriterat att sova.
Antingen beyder de att jag är otroligt trött eller så är jag rätt så omotiverad här hemma kanske?
I fredags var Emma & Emma här och vi kollade på film och bara myste.
I lördags kväll kom Patrik och Henke hit och vi lagade mat och kollade på gladiatorerna och till sist kollade vi på film. Och efter att de åkte på lördagsnatten så har jag inte sett en enda männsika. Känns sjuk att tänka så.
Skulle ha fikat med Martina men som säkert de flesta känner igen sig så finns de inte mycket pengar kvar på kontot då de är Januari månad. Den fattigaste månaden på hela året.
Jag saknar Mamma och Pappa väldigt mycket. Mamma ska jag åka och hälsa på kanske nästa helg och Pappa vet jag inte när jag får se nästa gång.
Denna helgen har mestadels varit Travis och jag. Rätt så långtråkigt men endå otroligt skönt.

Jag tror jag börjar inse att jag inte vill leva själv och att jag vill ha någon speciell att leva med, Jag vill börja min framtid nu känns de som.
Jag vill hitta någon som vill älska mig fullt ut, som ska vilja göra allt för mig som jag vill göra allt för den.
Någon jag verkligen kan lita på och någon att bo ihop med.
När denna personen kommer in i mitt liv kommer jag aldrig släppa taget om denne. Livet ska inte levas själv utan jag vill ha någon att dela de med. Någon att dela minnen med i gamla dagar.
Någon att älska och visa min kärlek till i alla situationer.
Som en klok kollega sa till mig för några dagar sen, "du är ingen person man vill göra besviken i ett förhållande va?" och jag svarade nej de är jag inte. Då jag verkligen ger allt när jag går in i ett förhållande för att de ska bli så bra som möjligt så hoppas jag att den jag älskar ser de med och att denne verkligen inte vill såra eller göra mig besviken. För om denne gör mig besviken så får denne veta de. Och de som känner mig vet att jag har väldigt lätt att stänga ute personer för att jag tycker de gjort fel mot mig som person. En dålig och possitiv egenskap. Om jag verkligen bestämmer mig så kan jag gå vidare men de kan vara negativt också om personen i fråga vill göra upp för sina misstag, då är inte jag den som förlåter i första taget. Du kanske får många chanser av mig men när den sista chansen är förbrukad då är de verkligen försent.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid en stolt pappa till Dej käre Anna..<3.,saknar o tänker på Dej varje dag som går..jag finns o kommer hem till Sverige ca 1mån..<3..

2012-01-22 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0