Finland

Då har vi varit i Finland sen i måndags och jag längtar lite hem fast samtidigt vore det väldigt skönt att vara kvar här också.
Det är en helt annan känsla att vara här, det mesta försvinner och man bara är.
Om man vore hjärtekrossad så ska man helt klart åka hit för livet känns absolut så mycket enklare när man är här.
Jag funderar väldigt mycket på framtiden (som jag nästan alltid gör), försöker föreställa mig hur den kommer se ut men sedan ger jag upp för jag har verkligen inte aning vad som ens händer om ett år. Vad jag vill om ett år och hur jag vill om ett år?
Tänk om man bara kunde få vara hela tiden?
Tänk den sjuka tanken att aldrig behöva bry sig om morgondagen på riktigt och bara göra just de man känner för.
Tänk om det vore något?

De senaste dagarna har jag skrattat så mycket så jag gråtit, och de är en sånn härlig känsla.
Lättroad kan vissa kalla oss, men jag tycker bara de är härligt.
Just den känslan när man inte ens kan sluta skratta, kan de vara för att man har lugn i sinnet och trivs?
Trivs med de man är med eller är det bara saknad?
Saknad av någon eller något?
Eller är man bara utmattad och hoppas att de alltid kunde vara såhär?

(Hästarna)
//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0