Mitt förflutna

Frågan är när ens förflutna springer ifatt en och man inte har något bra svar på sina tidigare handlingar. Vad svarar man då? Och hur får man någon att förstå vad någon betyder för en, att de förflutna inte har någon betydelse här och nu i denna stund just nu? Hur förklarar du detta till någon som är speciell för dig? Ikväll skulle varit rätt tidpunkt för mig att dela med mig av mig själv men jag tror faktiskt du sumpade den, och antagligen var de bra för då återgår jag bara till min tidigare plan. Planen som skyddar mig själv och får mig att krypa in lite extra i mitt trygghetsskal, och ärligt talat vet jag inte om jag vågar krypa ut på ett bra tag om ens någonsin kommer göra de. //a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0