Denna helg

Det har varit en otroligt fin helg. Efter en omväxling av aktivitet så åkte jag hem till Sandra, Dennis och Martina igår kväll. Jag höll på att bli galen efter förra helgen när jag inte gjorde ett dugg.
Sandra och jag satt och drack vin och vart lulligare och knasigare, som vanligt.
Vi kan verkligen roa varandra, dock kanske inte alla i våran omgivning men de räknas inte.
Idag har vi varit i Hälleforsnäs för ett besök på Lager157.
Veckan som är på ingång kommer jag vara mest nervös, förväntansfull och helt enkelt bara vilja att de ska bli torsdag. Då ska vi på SHM i Stockholm de kommer bli epic. Och vi har en liten överraskningsplan.
På fredag ska jag få bläck kladdad på mig igen efter ett uppehåll på 2 år. Den här gången ska en uggla få täcka min överarm.
Så mycket att se fram emot så kan veckan bara börja nu så vi får uppleva allt!
//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0