Växa upp?

Den stora frågan är när man ska växa upp? Vill jag någonsin göra det?
Att växa upp finns för mig inte på kartan på ett bra tag, jag känner mig inte ett dugg vuxen, och när folk frågar om min ålder måste jag alltid tänka efter; hur gammal är jag egentligen?
Känns ibland som att jag stannat i någon sorts episod i mitt liv då jag endast njuter av dagen. Jag vill inte se tillbaka för mycket på det som varit och jag vill inte tänka för mycket på framtiden. Jag vill bara leva just idag, inte igår och inte imorgon.
Jag fyller 23 år idag, men jag känner mig inte en enda dag äldre, snarare yngre. Är det ett tecken på att jag aldrig vill växa upp på riktigt?!?
//a.jylhä, 23år och fundersam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0