Bitarna börjar falla på plats

Har en härlig känsla i hela kroppen och bitarna börjar verkligen falla på plats. 
Fick ett mejl som gjorde mig sjukt nervös och överraskat glad och fick ett samtal idag som fick en sten från hjärtat att släppa. Oron har suttit i några veckor nu men efter idag är jag lugn igen. 
Lugn en liten stund framöver i allafall tills jag får ett klart besked. 
Kan inte riktigt berätta vad allt handlar om än då jag själv måste smälta allt och bearbeta de. Och inte ropa hej innan jag kommit över planket. 
Men jag kan lova er de är en sjuk förändring. 
Allt känns så bra just nu och jag är sjukt nöjd med livssituationen för tillfället, och jag tror att de som håller på att hända är det enda rätta. Känns som att så fort jag tänker positiva tankar så faller de mesta på plats. 
Känns som om detta är en period då jag vet exakt vad jag vill och jag accepterar inget som sårar mig eller gör mig osäker, jag har bestämt mig för att jag tänker aldrig lägga tid på något som inte ger mig glädje och energi. Finns ingen mening. Fokusera på de positiva sakerna som får mig att må bra och som ger mig energi i mängder just nu. 
Perioden som kommer framöver har de senaste åren varit en sådan period då det händer väldigt mycket för mig, och det verkar som att denna period kommer bli likadan.
Full av överraskningar och som sagt jag håller alla dörrar öppna när de gäller allt.
Jag har så jäkla mycket att vinna nu efter de senaste månadernas små skitsaker, så om min dröm blir verklighet så vore de bara inte mer än rätt för mig.
Håll tummarna för mig nu. 
//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0