En vecka i taget

Veckorna flyter ihop till månader som sedan flyter ihop till år.
Just nu går allt så fort. På jobbet flyter allt på i en härlig takt med varierande arbetsmängd varje dag. 
Den lilla fritiden jag har susar förbi. I veckorna har jag knappt tid att ta hand om mig själv. Antingen är det träning sent eller så är det jobbet som tar min tid.
Jag är inte bitter för de, jag bara njuter, för ju fortare tiden går, ju närmare sommaren kommer vi. 
Sommar och värme, vänner och nöjen. 
Nöjen är något jag uppskattar just nu otroligt mycket. Spelar inte så stor roll vad de är men så länge det får mig och alla runt omkring mig att le så är jag nöjd.
Nya kontakter och nya upplevelser får mig att gå och små le mest hela tiden. Kan tyckas att jag är lite i min egna bubbla. Men de är inte mycket just nu som inte är bra.
Känslan av att inte veta vad nästa steg blir är underbar. Underbar på ett sätt som inte går att förklara. 
Något jag dock är lite ledsen över är att min mor och jag har inte pratat med varandra sen jul. Och det kan faktiskt vara mitt fel. Just nu har jag inte så mycket kontakt med min far och ingen kontakt alls med min mor. 
Känns sådär skulle jag faktiskt kunna säga men. Just nu är inte rätt tidpunkt att ta tag i det.
Jag orkar inte gräva i skiten nu när det mesta är så bra. 
Lever varje dag som den sista. Ångrar inget och njuter av de mesta just nu. 
Framför allt så är energin på topp!
 
//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0