Kryssning

Ja då ligger vi här i hytten och bara väntar på att få kliva på svensk mark igen. Vi har varit iväg på en liten minisemester på en 24 timmars kryssning till Åbo. Så otroligt skönt att komma iväg så här bara du och jag. Visst en kryssning är inte de optimala stället för att få känna kärleken sprudla men de behövdes inte de har varit en jättemysig resa ändå. Kunde inte varit nöjdare. 
Och pricken över iit var nog när en barndomsdröm gick i uppfyllelse. Muumin kom och vandrade i korridoren och vips hade jag äntligen en bild på mig och min barndomsfigur. Den här maskerade människan med Muumin dräkten gjorde helt klart den här resan till perfekt. 
Tack och bock för denna resa, kommer jag leva länge på <3





//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0