De här är jag

Ja, vart ska jag börja. Din egna självkänsla kanske? Eller de här med att man lägger upp snygga bilder på sig själv efter träning och de finns de här personerna som man vet tänker "men åhh inte en träningsbild igen". Men vet du va? Är du den personen, varför bryr du dig? Varför bryr du dig om jag lägger upp en bild på instagram där jag tar en gymselfie? De här är mitt sätt att känna mig motiverad och snygg, de här är mitt sätt att skryta med att jag har varit duktig (vet att detta är många andras sätt också), 
Så varför ska du som tänker/kommenterar bilden trycka ner någon som precis kännt sig duktig, vad har du för mandat att ta ner mig på jorden igen? Jag skiter ärligt talat i vad ni som tycker att vissa människor bara lägger upp träningsbilder. De här är vårat instagram konto och vi gör precis vad vi vill med de precis som du som kanske inte lägger upp en bild varje dag du tränat. 
Så mitt svar till alla dumma tankar/kommentarer:
De här är jag, så här ser jag ut när jag varit duktig, och du har inget mandat att ta ner mig på jorden bara för att du tycker jag är en tönt som tar ännu en gymselfie.

//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0