Semester 2016

Det är himla underbart när det bara är någon timme kvar innan man går på en välbehövlig sommar semester. Känslan är så klockren varje gång. Betyder de att man verkliigen har längtat efter lite ledighet att kunna släppa jobbet helt?
Att man verkligen har behövt en paus och bara få vara?
Ja jag tror de, jag älskar mitt jobb men jag ljuger inte när jag säger är de är så himla skönt och veta att jag är ledig i 3 hela veckor. Samla kraft, samla minnen att se tillbaka till och längta efter när de är som mörkast.
Den här bilden beskriver verkligen min känsla igår när jag loggade ut från jobbet.
Beskriver ren och skär frihet och lycka.
Semester mood
is on.

//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0