Framtidens sötma

Nu händer det på riktigt. Jag har köpt mig en lägenhet. Om en månad kommer den vara min på heltid. Min alldeles egna dröm. 
Om 2016 var året som alla pratade om var skit så lovar jag att mitt 2017 har börjat väldigt bra trots omständigheterna. Nytt jobb och ny lägenhet. Min energi går inte riktigt att ta på, och känns som att jag har energi i överflöd. Skulle kunna dela med mig till alla som behöver och ibland önskar jag på riktigt att vissa människor vore mer mottagliga för energi från andra människor.
Alla relationer lär oss något, både vänskapliga och kärleksfulla. Och jag har bestämt mig att jag ska vara mottaglig mot allt som kan vara bra för mig och få mig att må bra. 
Är du en energi tjuv så tillhör du inte mitt liv. Jag vill ge så himla mycket till mina närmaste just nu så jag blir lite äcklad av mitt över possitiva beteende och sätt att bete mig,
De finns en person i mitt liv just nu som bara gör mig otroligt glad, hon borde ha en guldstjärna i kanten för så himla underbar som hon varit sen jag kom hem från Thailand. I o försej är hon alltid underbar men vet inte om jag är extra mottaglig till just hennes kärlek och omtanke just nu.
Hon ställer upp, hon lyssnar på allt mitt tjat, hon hänger med på alla galenskaper jag hittar på och framför allt hon ger mig kärlek i överflöd.
Jag önskar att alla hade en sådan människa i sitt liv. Då tror jag att världen skulle vara en bättre värld för alla.
Jag kan ta mig fan skratta mig lycklig att jag hittat min vän i livet i just dig Pernilla.
 
Sen är det mycket som är spännande just nu. Jag vet gåtfull som vanligt men vad vore inte en text om den inte ställde lite frågetecken hos läsaren? 
 
Mycket händer just nu och de börjar bli lite svårt att greppa vad som egentligen händer, men de löser sig, en dag i taget och leva i nuet känns som enda rätta. Visst att man kan se glimtar av framtidens sötma men jag vill inte springa utan jag tror jag vill krypa just nu. Krypa långsamt och njuta av varje stund så mycket som de bara går. 
 
En dag i taget.
//a.jylhä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0