25 April 2010

Resan till Tallin var U n d e r b a r med 2 av de bästa tjejerna. Denna resa kommer vi minnas länge och göra om antagligen. Söndags åkte vi och i tisdags kom vi hem, denna dag skulle jag tatuera mig med så det var bara åka till studion och börja.
Denna känsla är verkligen obeskrivlig när nålen nuddar huden. Det är behagligt på ett sätt och brännande på samma gång. Alla som tatuerat sig vet hur de känns. Obeskrivligt.
I 3 timmar satt jag denna sittning. Nästa måndag ska vi fortsätta när tatueringen läkt klart.
Men fy fan vad det kliar just nu! Känns som när det kliar på skulderbladet och man kommer inte riktigt åt fast nu får jag verkligen inte. Kanske en smart placering på ryggen just pågrund av att jag inte riktigt kommer åt. Man får ju ha en otrolig självdisiplin när kliandet börjar, bara bita ihop och inte klia. Bilder kommer när tatueringen läkt klart så får ni se hur de ser ut än så länge.

Har donat och fixat lite i badrummet så här blev det;




//a.jylhä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0