Dag två i Sälen

Skönt är det som beskriver den här semestern.
Igår var första dagen i Sälen och den bedrev vi genom att åka bräda i backen. Åhh gud vad jag tycker de är kul jag skulle kunna bo där. Det börjar komma lite smått de där med svängarna och farten. Jag kan inget annat än att njuta av min nya bräda som gör susen.
Fast de som var lite trist var att jag lyckades ju ramla några gånger trots allt och gjorde en riktig vurpa och slog i vänsterarmbåge igen. Så jag är lite smått handikappad just nu.
Därför har dag två i Sälen bara varit en vilodag då jag har smörjt armbågen med tigerbalsam och försökt röra den så mycket jag kan så vi kan åka imorgon igen. Det vi gjort idag har typ varit att fika och bara slappa otroligt skönt och alldeles snart ska vi dra och åka lite skridskor också och senare ta ett eller flera glas vin.
By the way så gick intervjuen i Norrköping bra tycker jag, fick inget besked än men får det i början av nästa vecka. Kan bli hur bra som helst de där med Norrköping.
Önska mig lycka till imorgon i backen, förhoppningsvis har smärtan i armbågen släppt lite i allafall inte allt men är man sugen på att åka så får man lida lite.



//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Linn

Anna ha de underbart i backen imorgon! och åk lite för mig med är du snäll! ;)

2011-02-17 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0