Mina skor

Vågar du räkna dina skor?
Idag har jag räknat mina skor och fotat dessa så jag kom ihåg hur många dem var. Och ja de var ganska många.
Jag hade 53 par skor uppe i lägenheten, sedan har jag några nere i källarn och sedan hade jag 3 par på jobbet också.
Bara för att dokumentera hur många skor jag egentligen har och vad för skor de egentligen är så ska jag skriva ner sorterna av skor.
Av 56 par skor är:

21 par sneakers
15 par sandler/sommarskor
10 par högklackade/finskor
6 par stövlar
4 par övriga skor (träningsskor m.m)


Det är helt sjukt, undra hur mycket värdet på dessa skor egentligen är? Vill jag veta? Jag tror inte de. Men skor är ju så underbart men man kan tro att jag är beroende av skor och de är jag nog, jag älskar skor.
Hur skulle man klara sig utan något på fötterna. Min teori är dessutom att om jag har fler par skor så sliter jag inte ut dem lika lätt som man gör om man bara har typ 3 par. Tänk dig jag med bara 3 par skor, haha.
Sen ska jag ju också säga de att jag använder ju inte såklart 56 par skor regelbundet utan jag använder kanske 1 par minst en gång om året.
Jag tror största boven i de här är att jag jobbar på Stadium och därför kan köpa skor oftast till väldigt bra priser.
Men jag klagar inte.
Den som har mest saker när han dör vinner.









//a.jylhä

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha det är härligt Anna!

Skor is the shit!

2011-02-23 @ 19:29:37
URL: http://linnpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0