Loggat ut.

Japp då var det fredag igen då och jag är ledig denna helg med. Kommer ta lång tid att vänja sig vid att vara ledig varje helg nu. Men de är  u n d e r b a r t.
Har inga direkta planer än för helgen men en fika med Martina blir de på söndag i allafall. Mysigt.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska göra första debuten på cykel i år? Det är väldigt lockande, men jag har ett problem jag har inget cykellås, så jag kan inte lämna cykeln ur synhåll. Och om jag cyklar så ska jag till Isaksdal och jag vet inte om de är så säkert att inte låsa cykeln där. Ja, ja jag får suga på den karamellen en stund till.

Dessutom har jag äntligen tagit bild på nya tatueringen så här är den. För dem som undrar så är den en kampfisk och fyra lotus blommor, men jag tror dem flesta förstår de.
Björn Enghed är artist. Björn är riktigt duktig. Det var han som gjorde min första tatuering också, den på ryggen med fyra blommor och massa mönster.

Gå in på han och hans brors hemsida och se på deras arbete och kanske du också inser att du ska skaffa en tatuering till sommaren.
http://www.brotherstattoo.se/ - Enjoy the site.





//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0