Magisk helg

Helgen som varit kan bara beskrivas med ett ord. Magisk.
Den startade i fredags med ett sjukt bra humör och en jättemysig dejt hemma hos mig med min tjej. Sedan vart det en otippad utekväll. Med ett galet humör så var vi oslagbara.
Mina kära vänner ni gör mig så glad och i erat sällskap är jag som bäst.
I lördags var det inflyttningsfest och ännu mer galenskaper. Jag drack absolut för mycket för mitt eget bästa. Inget stopp. Shot efter shot slank ner och jag kanske inte tog de bästa besluten i det tillståndet men man lever ju bara en gång.
 
Trots allt så var detta ännu en otroligt bra kväll. 
Jag har insett att jag behöver inte ha relationer i mitt liv som inte är ömsesidiga, vill du vara min vän så kommer jag aldrig svika dig. 
Tänker du bara utnyttja min vänlighet och omtänksamhet så är du inte värd min uppmärksamhet och detta gäller i alla relationer. Familj som vänner, 
Jag förlåter väldigt lätt då jag ser bra saker i alla. Alla har vi våra mindre bra sidor och ingen behöver klandras för att man gör misstag. Det är bara att resa sig upp igen och jag lovar dig att jag kommer stå vid din sida i vått och torrt om du visar mig en del av ditt hjärta. 
Vänner ställer upp på varandra i vått och torrt, vänner finns bara där, vänner ger dig den kärlek du behöver men framför allt så får de dig att le. 
Jag längtar så sjukt mycket till att vi kommer iväg lite. Visst de blir inte långt men de blir ett avbrott från vardagen och det behövs verkligen. Snart så, bara 10 dagar kvar. 
 
Här kommer lite bilder från helgen:
Trött tjej efter jobbet en fredageftermiddag. Men glad endå.
 
Min dejt.
 
Oslagbara.
 
Sådär charmiga som bara vi kan vara.
 
Radarparet?
 
Sjukligt mysig som vanligt. Jag alltså.
 
//a.jylhä
 
Låten i huvudet: Recover - CHVRCHES
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0