Panik.

Jag fick en sådan panik igår när jag tänkte på att farmor kommer nog inte leva så länge och du och jag har inte träffat henne på flera år.
Jag fick en känsla av att snart är de inte långt kvar som om något försökte påminna mig att jag inte ska ändra mina planer inför sommaren.
Så Sandra nu är det bara dags att börja spara ihop pengar så åker vi till Finland innan sommaren är slut.
Jag måste verkligen göra det, en hemsk känsla av att inte få se farmor innan hon försvinner sitter i kroppen just nu.
Det bara slog till M och jag satt och prata om semester och planerna var från början att åka te Finland men sedan sa vi att vi tar de om vi har pengar kvar och orkar, det var då den här känslan kom...
Det är inte långt kvar och jag måste verkligen få träffa dej innan de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0