19 Oktober 2009

Vart ska jag börja?
Var ett tag sen jag skrev.
Det börjar ordna upp sig.
Idag ska jag skriva på kontraktet på min nya lägenhet. 1 november får jag flytta in, endast 2 veckor kvar tills jag inte längre är hemlös. Tills jag kan känna att jag kan komma hem till min egna fristad. Visst de har inte varit dåligt att ha sällskap de har varit underbart, men bara veta säkert att jag har någonstans att sova under natten skulle nog underlätta otroligt mycket. Men de bästa är nog att jag får inreda och fixa bäst jag vill. Det är en ganska liten lägenhet med ett rum och kök. Så jag kommer inte ifrån de där med att sängen står i vardagsrummet. Lösningen blir en rumsavdelare och för att inte göra sovplatsen så stel och tråkig så ska jag snickra ihop endast en huvudgavel till sängen. Bilder kommer när allt är klart.
Jag längtar verkligen så, jag kan inte sova om nätterna för att jag är så nervös och förväntansfull. Tankarna flyger iväg och jag vet exakt hur jag vill ha de i min egna lägenhet. Jag vill bara börja agera, åka och handla möbler plus allt där runtomkring för att de ska bli hur bra som helst.

I fredags firade vi min underbara kusin. En underbar kväll med bara uppskattning och glädje, du var verkligen värd denna kväll. Tack alla ni som var där och såg och upplevde denna härliga kväll.

här är lite bilder på vad som ska köpas till lägenheten.

 
Korgar, Fårskinn, och växt

 
Soffbord och tv-bänk



Matta och duschdraperi
















Tyg till rumsavdelaren.

//anna is lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0