Jag kan bara inte låta bli

Jag kan bli så otroligt förvånad över mig själv. Jag har sagt att denna månad ska jag inte handla så mycket kläder för att det har blivit ganska mycket kläder handlade de senaste månaderna. Men jag in på Nelly.se och såklart blir jag tvungen att beställa kläder jag kunde bara inte låta bli att köpa denna underbara blommiga klänning. Sedan blev jag ju tvungen att beställa lite till en enda klänning kan jag ju såklart inte bara beställa. Än en gång kommer våren/sommarens produkt vara klänningar i år igen.

Detta beställde jag på H&M;



By the way på lördag blir det kräftskiva/knytkalas bara för ovanlighetens skull. Varför kan man inte njuta av det goda på vintern också??

//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0