Dagens bästa/sämsta

Vi börjar med dagens sämsta bara för att skacka av de dåliga.
Dagens sämsta är: Sveriges vägar vid snökaos.
Varför jag skriver bara vägar är för att jag tycker om snö otroligt mycket men när inte vägarna är rena från snö speciellt E4 som är en europaväg så blir jag galen. Det tog mig 1h och 40 minuter att åka från jobbet till att jag parkerade bilen. Det brukar ta 45 min i vanliga fall. Nej, usch vägar måste underhållas bättre vid snökaos så vi som inte jobbar i samma stad som man bor kommer hem i någorlunda tid.

Dagens bästa är: Jag ska på anställningsintervju på tisdag i Norrköping. Det är så otroligt spännande och jag tror jag skulle passa för de här arbetet galant. Jag har aldrig gått på en anställningsintrevju så jag är redan lite smått nervös. Men jag tror de kommer gå bra förhoppningsvis. Men mest glad är jag endå att jag får komma på anställningsintervju just pågrund av att då kanske dem ser något som dem söker när de läste mitt cv.
Äventyr på tisdag alltså och sedan Sälen, kan inte bli en bättre början på en vecka.



//a.jylhä


Kommentarer
Postat av: Björn E

Fan vad fint!!! Jag sa ju att dom skulle bli intresserade i nkpg!! :)

2011-02-10 @ 21:19:26
Postat av: anna

jo du hade rätt. men jag hade nog tappat hoppet för några dagar sedan egentligen men de gör inget nu =)

2011-02-10 @ 23:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0