Intro

Ja detta är en ny början på utformningen på min blogg. Jag satt och läste igenom denna blogg häromdan och ja0g insåg att jag har ju endast skrivit när jag är deprimerad eller har tankar som egentligen ingen annan kan förstå och detta framställer mig väldigt mycket som en dyster person som jag egentligen inte är.
Så jag har fått ideér. Jag läste Emma´s blogg och jag fick en otroligt bra ide.
Varför inte skriva ner i förväg vad du ska skriva om så behöver du inte bara skriva om dystra saker igenom hela bloggen.
Så jag ska börja skriva ner de ämnet jag kommer på och tycker är intressant att skriva om och skriva om de när det faller mig in och jag känner att jag inte har några ideér kvar.
Än så länge är listan lång, så de kommer ta ett tag innan man kommit igenom denna.
Men detta är också en andledning så ni lär att förstå mig bättre. Så detta är ett intro på vad som ske skall.
Detta ska bli spännande att se om de funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0