Senaste tillköpen

Det började med ett klick på datorn och så var spänningen igång, sedan idag kom nästa steg i spänningen.
Sms från Posten som säger; "Ditt paket från HM finns nu hos oss ICA Supermarket Kronhallen Östra Storgatan 19 Ange nr 8275 Ta med leg Mvh Posten"
Ooohh yes, äntligen skulle jag få hem mina nya KingSize kuddar i storleken 50x90. Plus få hem min nya höstjacka, som jag fastnade för direkt när vi var på besök i en H&M butik för ett tag sen.
KingSize kuddarna kostar 129 kronor styck och jackan kostade mig 499 kronor. Värt.

Dessutom har jag gjort tre riktiga fynd på jobbet idag. Ett par vita sneakers (de som känner mig vet att jag förbrukar vita sneakers lika ofta som andra tvättar sina kläder), en ljusblå tubhalsduk och ett jätte gulligt pannband med en rosett i pastel lila. Allt detta fick jag betala 95 svenska riksdaler för. Fynd!

//a.jylhä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0