Ännu en klänning.,

Idag har jag vunnit en auktion på Tradera.se, och det blev denna klänning, den är så lovely..
(Jag är helt besatt av sommarklänningar just nu de e helt sick.
Om jag ser en fin klänning så måste jag bara ha den.
That´s life..)
Hoppas bara att klänningen kommer hem som den ska, alltid lite osäkert de där, när man inte vet om de är en säker säljare eller inte, men man måste ju chansa för annars går man nog miste om mycket.

Imorgon är jag ledig, hoppas det blir bra väder så man kan avnjuta dagen i solen med mys.
Ye ye nu ska jag gå och diska en tallrik och sked och äta crunch och mjölk framför tv:n och sedan gå och sova.

God natt...



//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0